بدنسازی

معرفی محصولات بدنسازی تن آراتک

بدنسازی

معرفی محصولات بدنسازی تن آراتک

  • ۰
  • ۰

هدف گذاری

دکتر روستا ( پدر علم بازاریابی ایران) در یکی از مصاحبه های خود حول بازاریابی یک جمله زیبا عنوان میکنند که : هوس را به هدف تبدیل کنید. شما بعنوان مدیر یک سالن ورزشی باید در ورزشکاران خود ایجاد انگیزه کنید. چگونگی ایجاد انگیزه در یک فرد با تعیین هدف آغاز میشود. نه تنها در ورزش بلکه در کلیه امور روزمره زندگی ، تا زمانی که ما هدفی برای انجام یک کار نداشته باشیم ، مسیری مشخص برای به سرانجام رساندن آن نخواهیم داشت. زمانی میتوانیم راه را به روشنی ببینیم که در مرحله اول هدفی داشته باشیم.

بنابراین سعی کنید که با مشاوره به متقاضیانی که به باشگاه شما مراجعه میکنند ، برایشان هدفی مشخص تعیین کنید. در مرحله بعد برای این هدف باید مدت زمانی مشخص و معقول در نظر بگیرید. برای مثال ورزشکارانی که قصد کاهش وزن دارند باید دقیقا معلوم شود که چه مقدار کاهش وزن و در طی چه مدت زمانی مد نظرشان است. سپس با بررسی کارشناسی مسیری برای به سرانجام رسیدن آن تعریف شود.

پیگیری

گام بعدی برای انجام این ایده تعهد و پایبندی است. شما بعنوان مدیر یک سالن باید از کارکنان خود بخواهید تا پایبندی ورزشکاران به مسیر تعیین شده را مورد ارزیابی قرار دهند. مربیان میتوانند با به یادآوری برنامه های تعیین شده برای هر ورزشکار ، به آنان باید ها و نبایدهای لازم را گوشزد کنند.

با این ایده شما بصورت ناخودآگاه به ورزشکاران خود این اطمینان را میدهید که مورد ارزش قرار گرفته اند و اصل مهم مشتری مداری را نیز رعایت نموده اید. بنابراین هر ورزشکار با تبلیغ سالن ورزشی شما به دوستانش ، در توسعه هر چه بیشتر باشگاه کمک خواهد کرد.

رقابت سالم بین ورزشکاران

راهکارهای بسیار زیادی برای ایجاد رقابت بین ورزشکاران یک باشگاه وجود دارد. قبلا در مقالاتی جداگانه به چند مورد از آن ها اشاره ای مختصر داشته ایم.

مقاله مرتبط: توسعه باشگاه بدنسازی

بانک اطلاعاتی

در این مقاله به بررسی یک ایده جالب دیگر میپردازیم. میتوانید یک بانک اطلاعاتی ساده برای ورزشکاران خود تهیه کنید. بدین صورت که اطلاعات فیزیکی و برنامه تمرینی هر ورزشکار را درون آنها بایگانی کنید. سپس روند پیشرفت هر ورزشکار را ماه به ماه برای اون ثبت کرده و این اطلاعات را در اختیار همه قرار دهید. برای این منظور میتوانید از یک بورد در سالن استفاده کنید. همچنین میتوانید برای ساده سازی این اطلاعات را در نرم افزار اکسل وارد کنید و به راحتی برای هر ورزشکار نمودار پیشرفت ترسیم کنید. سپس این نمودار ها را به همراه اسامی هر ورزشکار بر روی برد باشگاه به نمایش بگذارید. برای باشگاه هایی که متقاضیان زیادی دارند استفاده از LCD برای نشان دادن پیشرفت مشتریان توصیه میشود. با این کار هر ورزشکار در فاز رقابتی با سایرین قرار میگیرد و ناخودآگاه خود را ملزم به اجرای منظم تمرین و رسیدن به هدف تعیین شده میکند.

فراموش نکنید که اگر میخواهید در کورس رقابت با سایر باشگاه ها باقی بمانید باید مدرن رفتار کنید. مشتریان شما باید بدانند که از طرف شما مورد ارزش قرار گرفته اند. بنابراین  با پیاده سازی این ایده های جذاب ، رقبای خود را پشت سر خواهید گذاشت.

 

سایت و فضای مجازی

امروزه استفاده از اینترنت در بین مردم رواج بسیار زیادی دارد. کمتر کسی پیدا میکنید که یک گوشی هوشمند نداشته باشد و روزانه از اینترنت استفاده نکند. بنابراین در کنار ایده پردازی درون باشگاه باید در اینترنت نیز سرمایه گذاری زیادی کنید.

در صورتی که سرمایه شما اجازه میدهد باید یک سایت برای باشگاه خود راه اندازی کنید. با این کار اعتبار سالن بدنسازی شما نسبت به قبل غیر قابل مقایسه خواهد بود. اصل اول برندسازی برای هر شرکت و یا کسب و کاری راه اندازی یک سایت اینترنتی است.

فعالیت دائم سایت و فضای مجازی

باید بدانید که تنها راه اندازی یک سایت برای شما مشتری به دنبال نخواهد داشت. برای مثال موتورخانه یک ساختمان را در نظر بگیرید. برای تامین گرمایش و سرمایش یک ساختمان راه اندازی موتورخانه (یا پکیج) الزامی است. اما تنها راه اندازی آن کافی نخواهد بود. هر موتورخانه ای که مسئول تعمیرات و نگهداری نیاز دارد تا با مدیریت صحیح آن از خرابی تجهیزات گران قیمت جلوگیری کند.

سایت شما نیز دقیقا حکم همان موتورخانه را دارد که به یک نگهدارنده نیاز دارد. شما باید برای مشتریان خود تولید محتوای جذاب داشته باشید. تولید محتوا برای یک باشگاه بدنسازی میتواند حول مقالاتی از قبیل :

و مواردی از این قبیل باشد. در کنار آن باید برای فعالیت خود در سایر پلتفرم های فضای مجازی نیز برنامه ریزی کنید ، مانند : اینستاگرام و سایر شبکه های نظیر آن.

در نهایت امیدواریم با پیاده سازی چنین ایده هایی باشگاه شما روز به روز توسعه بیشتری داشته باشد. رونق بیشتر یک سالن ورزشی مستلزم طراحی ایده های مدرن است.

تندرست و پیروز باشید.

منبع:سایت تن آراتک

 

  • ۹۸/۰۹/۲۴
  • tanaratak fitness

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی